dimanche 6 juin 2010

non plus malade


Je suis plus malade de coeur!!! je suis plus malade à cause de toi! mon coeur ne veut plus toi!!! c'est magnifique de te sentir totalement libre! comme l'oiseau sur le ciel! je suis plus une poupée avec les yeux en larmes! Tu, c'était qui? il y a long temps que j'ai pas ressenti cette liberté! je suis libre de danser avec le soleil! tu sais... l'amour est comme le déséquilibre alimentaire ... on se regarde dans le miroir et on fait des affirmations irréelles... on écrit des contes des fées avec des mensonges qui nous noient dans l'imploration d'etre aimée... olllalalal! ça fait de bien! de non plus aimer sans etre aimée...
je suis libre! et de plus je suis une femme heureuse parce que j'ai bien réussis la première partie de mon projet professionnel et donc j'ai plus de confiance dans mes pas... je suis une femme heureuse!!!! très heureuse!
et pour ça , pour le fait d'etre guérie de l'illusion je vais remercier à une de mes vraies amies! elle s'appelle Roxy ... elle mérite d'etre appréciée comme amie!
je suis heureuse avec ma symphonie de papillons-lumière...

2 commentaires:

New Sensations a dit…

Am citit multe articole din blogul tau Ana...si vreau sa iti spun ca imi place foarte mult modalitatea ta, de a te exprima prin literele aruncate analitic sau nu in acest blog... et qu'est-ce que tu as écrit ici, est sans mots (magnifique). Felicitari.

p.s: practici balet?

ana maria lara a dit…

buna! abia am vazut comentariul tau! si abia fac cunostinta cu tine! inainte de toate merci pt ganduri si pt timpul acordat celor ce scriu, in al doilea rand mi-am aruncat ochii pe blogul tau si imi voi acorda timpul necesar sa citesc pt ca stilul de a te prezenta si titlurile imi dau ghes la un pahar de litere,acum nu pot pt ca sunt in trecere (unde la cateva ore distanta de acum trebuie sa imi misc piicioarele pe o scena, poate ultima data, cine stie?!), in al treilea rand tot ce exista pe blog (mai putin imaginile curgatoare de balet) sunt gandurile mele in acord sau dezacord cu lumea, cu mine, cu universul... tinand cont ca vb fr, italiana si engleza plus romana scriu in toate limbile pt a ma obisnui cu camelionismul...ce tinde spre perfectionare ( in engleza nu am publicat dar urmeaza in curand)... mai am scriituri pe agonia.ro..poti sa cauti... si posibil sa fii nevoita sa cauti pe numele de ana maria lara...o sa caut sa gasesc pt ca a trecut un veac de cand nu miam asternut neuronii pe teritoriul ala...si da...balet autodidact + talent cu caru de la mama natura+ dans contemporan 1 an de studiu... sa zicem ca profa din franta a zis ca am o expresivitate aparte si un stil aparte...sa zicem ca ma numea "copil salbatic, o mica creatura mitologica sau aeriana"...insa trebuie sa alegem...une longue histoire... à + ams