dimanche 9 mars 2008

....


Uneori cuvintele sunt mai prejos de umbre si lumini....

6 commentaires:

Anonyme a dit…

Frumos peisaj! Si mie imi plac apusurile si rasariturile. Au o paleta de cu;lori inegalabila si fac ca unul si acelasi loc sa insemne un infinit de peisaje.
Unde e facuta?

ana maria lara a dit…

chiar conteaza unde s-a oprit retina unui elf? conteaza doar ca inca mai exista posibilitatea pacii...e apusul unui cuvant...

Anonyme a dit…

Intr-adevar, ai privit vreodata un rau drept in ochi?

ana maria lara a dit…

o data? ..off ce bine ar fi fost dac l-as fi privit o singura data, din pacate sau din fericire l-am privit de n ori...hm..bizar e ca inca ma ridic si inca mai rad.....de ce ma intrebi?

Anonyme a dit…

Sincera sa fiu, nu prea imi dau seama, Cred ca prin tine vreau sa inteleg ce am simtit eu si ce nu pot defini.

ana maria lara a dit…

ce vrei tu sa intelegi vei putea indeplini doar singura....eu nu pot decat sa incerc sa te ajut..nimic mai mult....