lundi 2 novembre 2009

cea mai frumoasa femeie


maine voi fi cea mai frumoasa femeie, mai frumoasa ca niciodata...
"vei fi plictisitor de frumoasa.... mai lasa un ceva acolo.... si el sa se joace de-a reasezarea.... mai lasa o nuanta intrata un pic in contrast cu tine ca si acum cand te-am zarit cu parul rosu de visina putreda... desi ieri cand te-am lasat in pragul lunii erai bruneta cu misterul printre suvite.... acum esti un contrast..."
maine voi fi mai frumoasa ca mai frumoasa din trecut...
"nu te voi privi! mie imi placi asa... asa cum esti.... chiar si cu parul de visina... dar nu vreau mai mult.... ar fi prea mult... te-ai pierde printre copii incerte si nu te as gasi si vreau si trebuie sa te gasesc... esti marinarul meu cu care ma bat pe ocean si pe care il sarut o data cu tarmul.... tu esti tarmul meu... nu am nevoie de un alt tu.... ramai aici.... ia loc... o ceasca de cafea fara zahar? ... un ceai?... un sarut?"
maine voi fi frumoasa, imbracata in sarutul tau... un sarut

Aucun commentaire: