dimanche 1 novembre 2009

credeati ca am disparut? fila de jurnal matinal...


nuuuu!!!!
sunt aici... exist, ma aflu si ma pregatesc de primul examen... hapciu! :) la psihologie sociala...
e inca fantastic... azi sunt fericita... uite asa... nu stiu de ce? poate pentru ca mi-am dezlegat sufletul iar acum am inceput noiembrie cu ploaie... si am dansat printre picaturi si am vorbit cu mine... si am descoperit tot felul de lucruri interesante... stiti? deja au aparut aranjamentele si bradutii de Craciun... VINE CRACIUNUL!!!! ma gandeam cat de repede s-a dus anul asta si cate , dar cate SCHIMBARI!!!! Doamne! Nu imi vine sa cred.... si sunt fericita... uau! fac Craciunul in orasul sufletului meu... uau! :) nu imi revin inca... da... mai am vreo 3 examene in afara de cel de joia asta... dar, eu ca un copil metamorfozat si totusi acelasi, destept si frumos o sa iau examenele si o sa fie totul bine!!!! :) saptamana trecuta a fost saptamana liceului... LA MULTI ANI COLEGIUL NATIONAL VASILE ALECSANDRI VECHI SI NOU SI VIITOR!!! e genial.... yupyyyy!!!! bine... sa vad daca am noutati... fiecare zi e o noutate... inclusiv cea conform careia fac 2 ore de dans zilnic si 5 ore de dans martea si ca ce plictisitoare ar fi viata daca nu am avea si greutati! :) dar fluturii mereu danseaza cu aerul si ce greu este aerul asta! si ce puternici sunt oamenii ca il respira!
revin cat de curand, sper.. cu vesti geniale...
semneaza
fosta si eterna cnv-ista... un strunf de G...;) :)

Aucun commentaire: